Battle Schema 1.1

Hallo allemaal ik ben en nieuwe Baas ik kan alles doen.
Ik ga nu vlink meehelpen eerst was ik autheur/editor.

Nu ben ik beheerder.
Ik wens jullie veel plezier hier is een battle schema van de nieuwe battle pagina:

Sven VS Senne prijs: Niets Senne geeft niks ik geef niks! Hoelaat: 19:30.
Senne VS Svensonic1 winnaar: undefined.
LETOP DE VOLGENDE POKEMONS MOGEN NIET MEEDOEN: Jirachi en Magikarp.

LET OP SVEN VECHT TIJDENS HET ETEN EN VOICE CHAT IS AAN DUS IK KAN CHATTEN EN HOOR JE!!!!!!

Battle Schema vandaag.

3 gedachten over “Battle Schema 1.1”

Geef een reactie

