Pokemon Galactic Battles in Nederland…

Binnenkort komt Galactic Battle in NL, eerst leek het te zijn dat Pokemon op TV wegging. Disney XD kwam en Jetix ging weg. Veel Pokemonfans vonden het niet eerlijk dat Pokemon weg ging en toen kwam Pokemon terug. Elke zaterdag en zondag komt Pokemon rond 13:00 uur op Disney XD. Maar dat is alleen van Pokemon Diamond and Pearl. De release datum van Galactic Battles is: 13 maart 2010

4 gedachten over “Pokemon Galactic Battles in Nederland…”

  1. ik ben er super bij mee
    ik ben echt een pokemonfan dit is echt super
    \{ik vind het ook leuk dat het in het nederlads komt want ik kan namelijk geens engels}

  2. ik heb da berigt gisteren gelezen ik ben zo blij da galactic battle komt dan gaa ik ijdlijk weten als esh zijn 6 gym bage en zijn 7 haalt woehoe ik ben en hele groote pokemon fan ik ben er mee op ge groeit ma ik ben egt blij da galactic battle uit komt 🙂 XD

Geef een reactie

