Maak kans om medewerker te worden van Pokemon-nieuws!

Je kan medewerker van Pokemonnieuws worden! Maar je mag niets gaan posten! Maar je moet de reacties beantwoorden!

De eisen zijn:

  • Niet uitschelden bij een reactie, als je het ooit hebt gedaan dan krijg je 1 kans.
  • Goede antwoorden geven anders niet beantwoorden.
  • Je moet WordPress hebben.
  • Je moet met hoofdletters typen.
  • Als je een reactie beantwoord, moet je jouw naam erbij zetten.

Wil je deelnemen? Laat een reactie achter!

Er doen al: 3 mee.

7 gedachten over “Maak kans om medewerker te worden van Pokemon-nieuws!”

  1. Ok,dat begrijp ik maar al te goed!

    Maar dan moet je wel niet in de titel vermelden:’Maak kans om MEDEWERKER te worden van Pokemon-nieuws!’

    Dus,dan had je beter geschreven:’Hulp nodig!’,of iets anders!

    Ik hoop dat je het nu ook begrijpt!

    Toan:
    Ja😛

  2. Ik vind het eigelijk niet eerlijk,als beheerder heb je het recht om IETS te posten.

    Neem dit niet verkeerd op maar,eigelijk wil je je nieuwe beheerder misbruiken.

    Je hebt gewoon iemand nodig om de reactie’s te beantwoorden(zoals deze!😆 )
    Ik noem dit geen beheerder zijn.

    Ik hoop dat je dit inziet!

    Toan:
    Maar ik heb het druk met de reacties, er komen echt heel veel! Dus dan heb ik hulp nodig.

  3. Ik heb een groot voordeel.Ik heb elke legendary pokemon + wifi en dan ook nog een fire card.Binnenkort kan ik dan je japanse ss en hg downloaden.Ga ik natuurlijk ook doen.

    Toan:
    Maar alleen voor de reacties moet je werken…

  4. HOI

    IK WIL OOK MEDEWERKER VAN POKEMONIEUWS WORDEN. IK TYP MET HOOFDLETTERS EN IK HEB EEN WORDPRESS ACCOUNT.

    TOT LATER

    agentbrowns: OKE JE DOET MEE. IK WEET NIET OF IK HET MAG ACCEPTEREN MAAR IK BEN ZELF OOK EEN MEDEWERKER. NAJA VEEL GELUK EN ALS HET LUKT MAAK IK JE ALVAST WELKOM BIJ HET TEAM.

  5. Ik wil wel want ik wil graag samenwerken , daarom ben ik gestopt met pokbii, het was niet mijn site en niemand ging er mee door dus ik kapte ook maar ik hou nog van pokemon.

    Toan:
    Je hoort nog later van me!

Geef een reactie

