Extra veel moeite nu!

Je ziet het! De site is bijna af! Maar de pokedex kost heel veel moeite! Ik weet zeker dat jullie Pokemon top vinden! Maar Fire Red en Leaf Green krijg ik pas in 2009 af! Want ik heb dat spel niet, maar iemand op school van mij wel! Hij kent nog alle gyms en de elite four uit zijn hoofd! Hopelijk vinden jullie het niet erg!

Maar wat viert Pokemonnieuws nou op nieuwjaar? Nou, je kan tot en met 10 januari vuurwerk gaan zoeken! Op de hele site! Vandaag kan je zoeken! Als je het woord hebt geraden zet je het in een reactie! En dan? Dan kan je misschien meer info vinden over het supernieuwe Japanse spel Platinum! Is het tof of is het tof? Want ik kan gewoon met gemak nu Pokemon Platinum hebben!

Maar hier zijn tips! Er 5 letters, hier zijn dus 5 tips😉 :

1.   De basis van de Ranger is in Almia.

2.   Misschien leeft Dialga en Palkia hier…

3.  Is mijn team wel te verslaan?

4.  Weet jij meer dan ik met Pokemon?

5.   Is Mamoswine echt zo sterk?

Geef een reactie

